‘DE HELE STAD, HET HELE JAAR’

Spreiding van zichtbaarheid en middelen

‘DE HELE STAD, HET HELE JAAR’

De Stichting Citymarketing Terneuzen heeft haar koers opnieuw bepaald. De komende jaren zal de inzet van Stad Terneuzen evenwichtiger verdeeld worden, over het gehele kalenderjaar en voor de hele stad. Hiermee wil Citymarketing Terneuzen een betere spreiding van zichtbaarheid en middelen realiseren. Een van de consequenties is dat er in september 2018 geen derde Festival Zoute Neuzen zal worden georganiseerd. Wel zijn er plannen voor een evenement in de winter van 2018/2019.

De korte termijnplanning van Citymarketing Terneuzen omspande de jaren 2015 tot en met 2017. De periode van de middellange termijn is dus net gestart. Net als een nieuwe citymarketeer: Sara Jansen. Citymarketing wil er de komende jaren aan werken dat Stad Terneuzen zichtbaar is voor de héle stad, gedurende het héle jaar.

Winterevenement

Zo blijven we aandacht besteden aan de (anker)evenementen. In de periode april tot en met september staat de kalender bol van de activiteiten. Onze focus zal in 2018 liggen bij het realiseren van een mooi winterevenement, samen met de gemeente Terneuzen, ondernemers en inwoners. Hiermee zetten we ons ook tijdens de wintermaanden in voor een aantrekkelijke stad. Het doel is om een breed publiek te bereiken.

 

Een toelichting van citymarketeer Sara Jansen hoor je hier.