• Vliegende Hollander by night

stageplaatsen bij bureau citymarketing Terneuzen

Bureau citymarketing Terneuzen is verantwoordelijk voor de branding en marketing van de Terneuzen. Daarnaast ontwikkelen we producten voor verschillende doelgroepen. Je kan dan denken aan evenementen of elementen in de openbare ruimte. Citymarketing is de spil in het web tussen allerlei partijen zoals de gemeente, ondernemersverenigingen, inwoners, initiatiefnemers, bedrijven, instellingen, enz.

Wij zijn een kleinschalig bureau met een dynamisch werkveld. Het werktempo ligt hoog en je werkzaamheden zijn heel afwisselend. Bij Bureau Citymarketing is je publiek groot en daardoor ook de voldoening wanneer we resultaat boeken.

Wij hebben ruimte voor talent

Het betreffen HBO meewerkstages in de periode september 2019 tot en met januari 2020

EVENT MARKETING  – 36 uur

CONTENT EN SOCIAL MEDIA – 36 uur

Zeg jij: Yaaaas! Dit is wat ik altijd wilde doen?

Stuur dan je enthousiaste sollicitatie naar citymarketeer@stadterneuzen.nl
Meer info? bel even naar 06-11 32 55 20

Event marketing

Evenementen dragen bij aan het imago van de stad. Het aanbod in Terneuzen is groot, er is voor ieder wat wils! Als event marketeer zit je bovenop alles wat er gebeurt in Terneuzen.

Taken:

  • Je werkt aan de hand van een content kalender en social media planning en kan deze ook mee helpen opstellen.
  • Je beheert de evenementenkalender online en zorgt voor een duidelijke en enthousiaste omschrijving van de activiteiten.
  • Je coördineert de realisatie van de evenementen flyers (input ophalen, opmaak controleren, drukwerk bestellen en verspreiden)
  • Je werkt mee aan de realisatie van minimaal 2 publieksevenementen, in de voorbereiding én tijdens het event.
  • Je helpt mee om initiatiefnemers zo goed mogelijk te informeren over de mogelijkheden zodat hun event succesvol is.

Jij:

Bent een regelneef/ -tante.  “Ik regel het wel.”

Kunt snel schakelen.  “Eerst dit dan dat.”

Bent zelfstandig. “Zet mij maar bij de kaartverkoop, dat komt wel goed”

Bent helder. “Het draaiboek is nog niet helemaal goed, ik verwacht op dit onderdeel problemen?”

 

Content en Social media

Als content marketeer help je vorm te geven aan de online marketing boodschap van de stad Terneuzen. Jij vertaalt deze door naar een creatieve uitwerking, zoals een blog, video of (info)graphic. Door nauw samen te werken creëer je input en output voor de verschillende online marketing kanalen.

Je weet de doelgroep enthousiast te maken over de stad met tekst en beeld. Je gaat de dialoog aan met het publiek om nieuwe inzichten te verzamelen en speelt hier op een creatieve en originele manier op in. Door de merkboodschap van de stad te verspreiden, zorg je ervoor dat meer mensen Terneuzen leren kennen en Stad Terneuzen gaan volgen.

Taken:

  • Je werkt aan de hand van een content . kalender en social media plan en kan deze ook mee helpen opstellen
  • Je schrijft sterke teksten voor landingspagina’s, blogs, nieuwsbrieven
  • Je beheert en creëert content voor de verschillende online kanalen en speelt in op actualiteiten (website, Facebook, Instagram, nieuwsbrief)
  • Je analyseert en optimaliseert bestaande content
  • Je kunt projectmatig werken
  • Je werkt mee bij het organiseren en promoten van evenementen
  • Ben je into #video? Dan heb je een streepje voor!

Jij:

Bent creatief. “Handig met creative suite, maar ook met talloze creative apps op mijn mobiel.”

Kunt snel schakelen. “Ik had het al gezien, staat als eerste op mijn to do’s”

Bent zelfstandig.“Stuur mij maar op pad, aan het einde van de dag kun je het controleren om online te gaan”

 Bent helder.Vandaag werk ik nog aan die blog, als jij er dan naar wilt kijken dan kan hij morgen online. Oh en kan je daarna kijken naar mijn opdracht?”